stockillustraties, clipart, cartoons en iconen met retro 80s achtergrond - vintage

We verkopen vintage designerkleding van topkwaliteit tegen betaalbare, zo niet verlaagde prijzen. Onze klanten kunnen jurken en kleding kopen die hen ooit anders hadden gemaakt dan de rest van het resort.

Het resort wordt steeds schaarser; als je eenmaal in de zone bent, zit je in de zone.

Een van de drijvende invloeden waren de ontwerpers. Als alle toonaangevende resortontwerpers hun eigen vintage-geïnspireerde kledinglijnen zouden aanbieden, zou dit alleen maar het gevoel van consumenten voeden dat ze willen en moeten zijn in dit churn en uiteindelijk goedkope patroon van consumentisme in pretparken.

En de patronen worden nu verkocht als feestjurken; vintage met een moderne twist. We bieden zelfs onze eigen "entertOUP"-lijn aan voor die consumenten die van modernere, zo niet vintage uitziende jurken houden.

Bij het afwegen van onze opties in welke Wow Wow-boetiek we onze lijn zouden lanceren, leunden we naar twee criteria: hoe past dit specifieke item of deze kledingstukken bij ons merk? Wat zijn onze bestsellers?

Wat ons leidt naar onze "twintig voornaam"-achtige begroeting – "Hoe zeg je, oh-zo-uinny-ppy?"

Het antwoord daarop (en een aantal andere vragen) is… We zijn… Vintage! marge. Vintage betekent authentiek in alle opzichten; een uitdrukking van retro-essentie tot leven gebracht met modern denken.

Hoewel we ons sinds het begin alleen hebben gespecialiseerd in damesschoenen, herenschoenen en accessoires, vinden we dat dit het juiste moment is om onze herenschoenen en accessoires als artistieke en superieure kwaliteit aan te bieden zonder de bank te verslaan. En we zijn… (tromgeroffel, alstublieft) … proberen een omslagpunt te bereiken onder ontwerpers, retailers en modevolgers waar zelfs de meest bescheiden budgetvriendelijke schoenen en accessoires nog steeds worden aangeboden in onberispelijke, goed ontworpen mode.

Nu we onze eerste twee categorieën hebben aangepakt, komen we bij de westkust en de zuidkust, waar de meeste klanten vandaan komen. Hier zijn een paar items die in deze gebieden weggelopen bestsellers zijn en die, omdat ze zo goed gemaakt zijn, blijven verkopen.

1 – Hipster – oorspronkelijk ontworpen als een vrijetijdsschoen, deze originele laars is het onderwerp geweest van menig modetijdschrift. Vrijwel elk groot modetijdschrift heeft het als een must-have item genoemd. Reden: het ziet er goed uit, het wordt een klassieker en mensen houden van het uiterlijk.

Reden: mensen houden van de afbeelding.

2 – Casual – Houd van deze stijl. Reden: iedereen kan ze betalen. Hoewel ze veelzijdig zijn en boven alles kunnen worden gedragen, zijn ze uitzonderlijk goed gemaakt en stijlvol. De belangrijkste aantrekkingskracht is dat ze ontspannen en betaalbaar zijn, maar ook behoorlijk chic kunnen zijn.

Reason: Everyone can afford them. Though they are versatile and can be dressed up or dressed down, they are also more affordable than a lot of "special" designer items. Plus they look good with just about anything, worldwear fashion for city dwellers.

3 – Leather – This is the big "comeback" kid in the Men's fashion era. After years of "out with the old and in with the new" this style is perfect to just keep existing, or at least grow in a way that makes its presence felt. And designers are eating it up. So it's not surprising that a lot of the top dress designers who normally discard certain things for more expensive items are gravitating towards these shoes. Reason: They are comfortable, can be worn with above everything else, and improve with as much as any other item of clothing.

Reason: eat my shorts!

4 – Super Softaundered – Some of the best fall fashions a year ahead. Reason: Clothes with lots of luxurious fiber, and all the softness that cashmere, silk, wool, etc. can provide. After the last few cold and winter-like seasons fashion buyers are looking for clothes that can be worn all year round, and men are just as willing to trade off fashion isn't they?

Reason: Easy to care for, they can be good for the environment too!

5 – Traditioneel en toch modern – Die frisse, stedelijke look die de herenmode nieuw leven heeft ingeblazen, is er nu! Met steeds meer urban, hipstermode die elke dag de straat op gaat, krijgen we een excuus om creatieve nieuwe manieren te bedenken om klassieke kledingstukken te dragen. Interessante smokingjasjes, fluwelen hemdjes gecombineerd met klassieke vlinderdassen… of een wollen smokingjasje met een nieuwe twist zoals geruite overhemden, plaids en de Boston brogue. Een van de populairste looks in de herenmodebeweging haalt zijn inspiratie uit het verleden. Mode uit de jaren zestig heeft de uitstraling van luxe en zit vol met gewaagde kleuren die dit jaar een comeback maken.

Reden: disco!

6 – So GreenIs het een milieuverklaring?